tirsdag 9. februar 2010

I font!!

Både jeg og Hannah overlevde den heller tunge men spennende kjøreturen t font. Kjøreforholdene var egentli grusomme fra starten av til frankrike. Snøstorm frem t kristiansand. De vurderte til og med å stenge veiene her, noe de heldigvis ikke gjorde. Fra kristiansand tok vi ferge t hirthals, hvor vi kjørte nedover etpar timer. også her blei kjøringa etterhvert vanskelig. Det var helt sinnsykt mye snø, ingen lyktestolper, og veldig dårlig sikt. Min skumleste kjøretur frem til autobanen.

Vi overnattet fra tirsdag t onsdag på hotell, og kjørte hele onsdag frem til kl 23 ca, da vi sov etpar timer i bilen..så kjørte vi igjen fra klokken 4.

Vi klarte oss overaskende bra uten gps, og var vel egentli bare uheldig en gang, der vi tapte ca 20 min. Bilen funket også veldig bra, bortsett fra endel problemer med nøkkelen, at den ikke vil låse skikkelig. men har nå skiftet batteri. vi kom fram t font i 4-5 tiden torsdag ettermiddag, helt utslitte.

Vi bor i en fin gite med carro, torstein og henning. og idag kommer også karl og lisen. Jeg har også sluppet å kjøre frem til nå, noe som har vært herlig:D

Forholdene har ikke vært særlig gode. fredag var d vått, men vi fikk buldra endel. lørdag-regn. søndag og mandag fikk vi og klatret endel. ikke optimale forhold, så satser på mengde med buldere i grad av 7A-7B+. Idag har vi hviledag ettersom d snør, må ha bedre vær!!!

Har desverre ikke bilder tilgjengelig, sitte på en mc donalds. oppdater bloggæn da, så jeg kan se hva jeg går glipp av hjemme!!!

Theress

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar