mandag 15. februar 2010

font

Hælloooo.....

her sitte me på mc`ern igjen på nok en hvile- og vaskeklærdag..Har hatt litt finere vær i d siste. snøen ække helt vekke enda, men d e buldrebart, så lenge man får børstet av toppene av buldrene. noen typiske font-uttoppinger e fortsatt ikkje ideelt, men d jør mg egentli ikje så altfor mye;)

Bilen tikker og går, stort sett uten problemer. Her om dagen føyk servoreima (?) av, etter å ha kjørt inn i en veldig besnødd vei. Heldigvis lå reima der så me fekk den på igjen ganske fort. skummelt me gamle biler ass, så mye ting som dukker opp. Henning og Torsteins regreim har røket, nok engang..her om dagen måtte me prøve å dytte den igang, i ca 4-500 meter+++, før d heldigvis kom en hjelpsom bil forbi.

Nyter ellers de siste dagene i huset. På torsdag e d slutt på luksuslivet og over til telt og kanskje noe refuego-ligndende..

Ikje så mye mer å skrive egentli..gikk min t nå høgeste bulder over 7B, en 7B+, så eg ikje huske navne på. Fortsatt satsing på å få gått mest muli fra graden 7A-7B+, ettersom me snart reise t sveits. Men yr melde om store nedbørsmengder der, så muli me drøye d litt hvis være blir bedre her. Snøen har smelta litt her i font, og eg har nesten litt troa på at d snart blir litt varmere..



Hannah og Lisen e ute i snøen! Mg, carro og torstein valgte å stå over denne dagen, ettersom me ikje hadde troa på forholdene. Når man har vært så innstillt og klar for govær og forhold kan d ta på me for mange snø-eller regndager, med begrensede buldere. Men optimismen for morgendagen er alltid der



Henning går døx pløtz en platz, eller hva den nå het!

jeg og torstein va nær, men konkluderte me at den va lendeavhengig;)

Karl

Hannah går Holey Moley

Eg går den samme. Fineste buldern eg har gått på cuvier tror eg

Carro topper ut holey moley i god stil

hannah


Alle bildene er forrsten Henning sine, ettersom eg har "glemt" kameraet etpar dager
Therese

1 kommentar:

  1. Else-Marie Sandvoll15. februar 2010 kl. 12:10

    Hei Therese.
    Det høres ut som dere har det alla tiders - forstår ikke alle de overnattings kodene...gite og refuego, men skjønner at du har det bra. Kos deg og du blir jo en ekspert poå bilen etterhvert :)
    Nå som jeg vet om bloggen kan jeg følge litt med også - kjekt!!!!!!! Du er ei tøff jente som lever etter slik du ønsker....gjør det så ofte som du kan:)
    Masse hilsner og klem fra Else-Marie
    Ps : fine bilder.......

    SvarSlett