fredag 22. januar 2010

Oltedal....Igjen og igjen og ig....




Idag blåste d noe inni hævette når me parkerte i Oltedal! Eg trodde faktisk ikje eg sko klare å engeng prøve å buldre idag. Men siden parkeringsplassen e snødd igjen, og anmarsjen blir mye lengre, klarte me faktisk få varmen bare på anmarsjen. Det gjaldt bare å finne problemer som lå i ly.

Eg starta på Rule of Thumb, alene, mens de andre var på litt forskjellige ting. Er et såpasst ferskt prosjekt for mg at eg enda har progresjon hver gang. Og er veldig gira på denne! Etterhvert gikk også Andreas prosjektet mellom Skambankt og Tankeløsprosjektet (som eg kalle d...), fekk desverre ikje sett dette, men han ringte om veldig gode forhold der borte. Litt skeptisk t å prøve Tankeløs jekk eg bort, uten suksess. Sliter sånn me knelåsen...Nå sga eg ha en laaaaaaaaang pause fra Villdyrsteinen, d e heilt bombesikkert!

Ellers Jekk Andreas W. In the time of chimpanzees I was a monkey iløpet av en 15 minutters tid:D Bra dag i Oltedal. Nå som eg e arbeidsledig e d ut kver dag så lenge huden rekker. Og kem vet, kanskje me ikveld har en ny bil?

Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar