søndag 17. januar 2010

Gammalt.....biljakt igjen!

Jakten etter bil jer sg ikkje...e inne på finn sikkert 20 ganger daglig, selv om det absolutt aldri kommer noen nye biler i den kategorien eg leite etter...Såe..hvis noen kommer over en bil som er a) billg b) bra c) har 3 seter forran d) e nylig EU-godkjent, og e) har stor plass til bagasje og liggeplass, gi en liten lyd:D så snart bilen e klar, e d tur!!

Her er noen eldgamle bilder, og noen litt nyere....



WC, Vail...I neste forsøk forsto eg endeli at, jada, eg måtte nok mantle på d grønne taket:S

WC, Eindhoven..tullebuldere eg slo albuen på..

Jon Egil på Cyberman?

En helt vanelig sommerdag i Oltedal

Et desperat forsøk på Schwaigers, sommern 08. Her kjentes d ut som om ribbeina skulle knekke...eg va irriterende håplaus på detta..må nok tilbake en vakker dag.

Theress

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar