tirsdag 13. april 2010

Snart Magic!! (håpe eg)

Snart Magic!

Eg har endt opp som et luksusdyr her i Sveits!Har bodd inne i jaffal 6 uker i strekk..Gode vaner er vonde å vende, derfor har me stadi bare spurt om en ekstra uke i leilighetenJ Men nå begynne eg faktisk å bli litt lei chironico. Har stort sett klatret kun her de siste 7 ukene, med unntak av noen økter i Cresciano og en i Brione, og glede mg t å komme videre. Her om dagen fekk eg et glimt av hjemlengsel etter å ha sett på bilder fra Sirevåg og Oltedal, enn så bra eg har d her, så føler at tiden for å komme sg videre e her, og håpe på å slå leir i Magic iløpet av veldig få dager!:D

D e såpass lenge sia eg har skrevet her at d e vanskeli å vite ka å ta me, men folk har vært på litt forskjellig. Henning har blitt skada, etter å ha falt ned å knust hælen. D va såpass at d måtte opereres og han kan ikje belaste den på 2 mnd. Kjipt.

Hannah og Henning gikk Arete with a pocket, 8A! Hannahs første 8A, og ørtende pers på denne turenJ

Hannah holder på med Confession of a crap artist, 8A, og ser veldig sterk ut på denne.

Carro støte på Powerstrips, 7C, og mangler bare en sekvens for å perse! Går nok snart.

Eg vett ikje lenger ka eg sga på i Chironico, har hatt en økt på Freak Brothers, men tror kanskje strekket t toppsloperen blir litt langt t å klare å ha tåkroken på, men syntes buldere va så tøft at eg har litt problemer me å legge den på is. På lebens mangle eg jo bare førsteflyttet, litt kjedeli å stå å stange på ett flytt som eg ikje vett om e muli. d samme me serre moi fort.

Eg komme nok hjem mellom 5-15 mai tror eg, men drar mest sannsynli videre t tr.heim før den 19. Så komme eg kanskje hjem igjen i midten/slutten av juni, og må nok jobbe litt t ut august, før d igjen blir tur!

+++

Noen bilder:




Torstein på Kiss me, 7C. Kul kryss


Stephen går en flott navnløs 7C+ ved elvefeltet


Stephen går Border Line, en 7A cætch. Som man ser på bilde over får man ganske høge fall med trykk, og både eg å stephen va grisetamme i ryggen dagen/e etterpå. Men kult bulder altså!

Torstein på Bridge over troubled wather, 7C+, ett av de kjekkeste bulderne eg har gått her

Sånn så magic ut for litt over en uke sia, minst 30 cm snø overalt:(


Eg går Willenberg Dach, 8A, d bratteste eg har gått av den grad. Litt sutring over skarpe tak på denne, men eg syntes d bare va ett tak, og d ga ikje store problemer. Toppen e litt skarp da, men den e så lett..Skikkeli magebulder,me tåhuuks og knelås!

Therese

1 kommentar:

  1. halluu... sitter på gullfaks i askeføyka... håper vi kommer oss hjem i neste uke men er ikke sikker... av og til går det hellikopter og av og til ikke.. noen har vært her ute 24 dager i stekk.... usj..facebooken har dei også tatt fra oss så får ikke fulgt med på noenting... heldigvis kom eg jo på at du har denne linken på 8a.nu.. håper det går bra med dere alle.. savner deg hjemme nå.. christine ville at du skulle komme hjem snart.. vi andre også..litt kjedelig.. vi reiser til kreta 1 mai om det går fly og etter det er det rett offshore igjen.. vet ikke om det blir en eller to uker..skal bli godt med sommerferie kjenner jeg... håper det gikk bra med skatten din...snakkes når jeg kommer hjem..

    SvarSlett