tirsdag 20. oktober 2009

Vikesdal

Var i Vikesdal idag. Mange steiner! Eg hadde en litt dåli start der, med dåli psyke og motivasjon, men d kom sg heldigvis:) Fekk gått Jack the stripper, litt usikker om eg jekk The fridge. I tillfelle tror eg at eg har ein heilt aen beta enn dåkke. Prøvde også på Spanish castle magic, uten hell. Fant ut nå at eg starta heilt feil, helt der nede mot venstre...Lasse hadde etpar gode forsøk på Jack the stripper, men fikk hål på flere fingre. Neste gang! Va ikje å så på de bratte prosjektene der, har dere bilder fra de??Filma endel. Legger kanskje ut film etterkvert.....








Theresss

6 kommentarer:

  1. så flott, Therese! ser ut som det er gode forhold:D fint med den rosa skriften forresten!

    SvarSlett
  2. Ja, rosa ga virkelig det lilla ekstra på denne siden:D

    Theresss

    SvarSlett
  3. spanish castle magic starter på den jævligt lille krimpen med høyrehånd i taket, og venstre hånd på sloper på eggen. cruxet er å slæppe med venstre hånd til den første greie sloperen med venstre hånd. ikke obvious akkurat...

    SvarSlett
  4. ga det siste der noen mening? sånn er det når man skriver innlegg til morgenkaffen gjesp. Neste gang ringer du bare betatelefonen.

    Tore

    SvarSlett
  5. Hehe...nei, d siste der sa mg ikje så mye, men kanskje lettere å se når man er der og har den forklaringa. Men d høres ut som d e veldig langt t høyre i forhold t der eg starta. For eg trodde d først va tidenes sva travers...Tror d e lettere å ring når eg e der ja.

    SvarSlett
  6. jo, tror eg fatte koss d går likavel nå:D

    SvarSlett